رئیس مجمع بسیج اساتید استان کرمانشاه تنها راه تقویت اقتصاد کشور را عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم راهکار اساسی ارایه دهند.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک بهنقل از فارس، محمدمهدی خدایی ، تنها راه تقویت اقتصاد کشور را عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: زمینه‌های اشتغال‌زایی در کشور با رفع موانع تولید داخلی و رونق آن محقق می‌شود.

رئیس مجمع بسیج اساتید استان کرمانشاه رهایی از مشکلات را در گرو اتکا به تلاش و توان داخلی کشور توصیف کرد و افزود: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با بیان اینکه رویکرد کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید اقتصادی باشد، گفت: کاندیداها باید باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم راهکار اساسی ارایه دهند.

خدایی با تاکید بر این موضوع که مردم با درک شرایط کنونی کشور کسی را باید انتخاب کنند که انقلابی، مردمی و به فکر وضع معیشتی مردم باشد، اضافه کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در طول برگزاری سه مناظرات زنده از صدا و سیما، با بیان نظرات و انتقادهای خود در شناخت حقایق کمک زیادی به مردم کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این جبهه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف را برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا کرده است، گفت: تعدادی از نیروهای متعهد و انقلابی در کشور جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داده‌اند.

وی با تاکید از جلوگیری از فضای دوقطبی در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: دشمنان همواره در پی تفرقه در کشور هستند، لذا کاندیداها و طرفداران آن‌ها در تبلیغات خود از تخریب یکدیگر خودداری کنندتا بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار